Hoppa till huvudinnehåll Tandhygienistforening Logga in Bli medlem

Det här gör STHF

• Bevakar yrkesfrågor och fackliga frågor.
  • Bevakar frågor om fort- och vidareutbildning.
  • Driver utbildningsfrågor och anordnar fortbildning och kurser så som de årliga TandhygienistDagarna.
  • Bevakar och förhandlar löner och allmänna anställningsvillkor.
  • Ger ut TandhygienistTidningen med sex nummer per år.
  • Delar årligen ut stipendier.
  • Representeras regionalt via lokala tandhygienistföreningar.
  • Verkar internationellt genom nätverk med nordiska tandhygienistföreningar, European Dental Hygienists Federation, EDHF, samt den internationella tandhygienistorganisationen International Federation of Dental Hygienist's, IFDH.

STHFs styrelse

STHFs styrelse är en arbetande styrelse vilket innebär att varje ledamot har ett eget ansvarsområde.

STHF:s styrelse 2023

Nedan finns STHFs styrelseprotokoll att läsa, för medlemmar. Logga in för att ta del av protokollen.

STHF:s styrelseprotokoll

2024

Här hittar du STHF:s styrelseprotokoll från 2024. Logga in för att ta del av protokollen.

Vad roligt att du är intresserad av informationen på vår webbplats! För att läsa mer behöver du vara medlem och logga in. Viss information är enbart tillgänglig för dig som är förtroendevald. Har du problem med att logga in? Hör av dig till kansli@srat.se.

2023

Här hittar du STHF:s styrelseprotokoll från 2023. Logga in för att ta del av protokollen.

2022

Här hittar du STHF:s styrelseprotokoll från 2022. Logga in för att ta del av protokollen.